2013. július 16., kedd

KEA Tábor - Tata



Idén a KEA  nyári tábora Tatán volt megtartva alig pár száz méterre a tótol. Ideálisak voltak a körülmények, 1-2 napot leszámítva az időjárás is kegyes volt hozzánk, nem volt olyan tikkasztó a hőség, mint tavaly Szeliden. 


A hangsúly most a két átadás alatt (Prézli, Basa) levő kutya-gazda pároson illetve az azóta már átadott kutyákon (Ella, Báró) volt. Nekünk "ősgazdáknak" csak annyi dolgunk volt, hogy élvezzük a nyaralást a kutyával, fürdés, frizbi, agility.

A leendő/friss gazdák gyakorlatlansága láttán eszembe jutott, hogy mi is így kezdtük. Fura így viszontlátni az akkori önmagunkat. Sok-sok hibával, nem értem miért ezt, miért így kell csinálni, jó-jó tudom, csak elfelejtettem. Akkor úgy éreztem, hogy szélmalomharcot vívok a kutyával, a kiképzők nem értenek meg engem. Úristen, hova kerültem, mibe vágtam bele?! 

Ma meg már röhögök az egészen..., de a kiképzők végig hittek bennünk és mindent megtettek azért, hogy mára ilyen remek, összeforrt páros legyünk. Az elején nehéz volt elhinni, hogy csak annyi a trükk, hogy bízni kell magunkban (és persze a kutyánkban).







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése