2013. július 25., csütörtök

A Duna meg a szúnyogok

Végre annyira visszahúzódott a Duna, hogy újra lehet sétálni közvetlenül a vízparton. Pontosabban lehetett volna, mert rengeteg faág, hulladék, törmelék és egyéb nem odaillő dolgok állták az utunkat. 


A sok hordalék miatt csak pár métert lehett csak sétálni, így inkább leültem az egyik lépcsőre. Innen viszont a szúnyogok hadserege (nem egy-egy kósza lélek, hanem minimum egy ezred) kergetett el. Jobbnak láttam visszavonulót fújni - idén különösen kegyetlenül bánnak velem, egyik csípésem csúnyább mint a másik, pedig nem szoktam elvakrni, hanem rögtön 20%-os ecettel fertőtlenítem. 


A történetben az a poén, hogy egy közeli tisztáson megálltunk frizbizni, de ez meg annyira közel van a vízhez, hogy a drága szúnyogok itt sem kíméltek. Ezen a ponton feladtam és inkább hazakutyagoltunk (értsd elmenekültünk).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése