2013. április 11., csütörtök

Összefoglaló az elmúlt napok eseményeiből

A hó olvad, helyette minden csupa sár, beleértve Chilut is (frizbizés közben milyen legyen az ember lánya és kutyája?). A maradék hóban próbálta magáról leszedni, de nem sok sikerrel... Hazafelé jól megnéztek minket, hogy vajon hol járhatott ez a két nyakig sáros lélek??



 ...

Tavasz első jelei? (Duna menti lépcső)


...

Jó, én vagyok a hibás. Nem kell egyszerre kávézni meg labdázni egy labdaőrülttel. Oké, vállalom.
Én eldobtam, Chili visszabökte az orrával, a labda meg a kávémban landolt, a kávé meg ruhámon. Hol máshol, ugye?


... 

Chili már hetek óta szenved a bundájától, állandóan liheg, a teraszajtónál vagy a hideg kövön fekszik. Futkározásban hamar kimerül. Ezért úgy döntöttem üsse kő, vágjuk le. Igen ám, de milyen hosszúságúra? Hiszen elvileg 1-2 hét múlva itt a meleg, legyen 2 centis vagy rövidebb? Akkor legyen rövid, mert ennyi idő alatt pont annyira fog megnőni. Kicsit féltem, hogy fázni fog, dideregni. De nem, láthatóan megkönnybült és élvezi  a szőrtelenséget. :)



...

Kis kutya naaaagy csonttal.


... 

Április elsején nekünk is jár egy kis bolondság.


...

Újra járok Bea nénihez. Csak most nem beszédfejlesztésre, hanem szájról olvasás tanulására. Az utóbbi időben sokat romlott a hallásom, s ha már a készülék sem lesz jó, akkor, addigra flottul menjen a szájról olvasás. Természetesen most is tudok szájról olvasni, de az olyan szavak, mint pl. a fáj,  szárny, háj, gáz, kár, jár stb. kifognak rajtam. A több szótagból álló szavakkal többnyire nincs gondom, kivéve, ha olyan betűkből állnak, melyeknek a szájképe azonos (pl. s, cs, zs - vagy n, t, d - netez vagy sz, c, z -ceruza).

Furcsa, különleges érzés volt azzal a hölggyel közel 30 év elteltével találkozni, aki annak idején megtanított beszélni. Bea néni  jelenleg 72 éves, de a kora ellenére nagyon jól tartja magát és még mindig ugyanott dolgozik és ugyanazt csinálja, amit eddig is. Szó szerint a munkája a élete. Csodálom őt.
...

Bújócska. A második képhez csak annyit tennék hozzá, hogy keresgéltem, hívtam a lakásban. Úgy 5 perc múlva méltóztatott kidugni a fejét a takaró alól, hogy "khm... itt vagyok". Tipikus esete annak amikor a méltóságos királyfi előbújik a kutyából (azaz "hallom, értem amit mondasz, de lesz@rom").


1 megjegyzés:

Rita írta...

Szia Zsani!
Nagyon aranyosak a fotók! Képzeld, Bogyó is pont a napokban kopaszodott meg.

Megjegyzés küldése