2013. március 15., péntek

Zimankó Pesten

Az ország nagy részét betemette a hó, százezrek áram nélkül, több ezer ember rekedt az autójában, ezért gondoltam, hogy akkor menjünk, nézzük meg mi a helyzet a mi "kis" városunkban (Budapest).

Jelentem, hogy hideg van, időnként viharosan fúj a szél (20-30 km/h-s széllökések), hó az többnyire 2-3 centi, helyenként 10 centis hósánc képződött. A járdák jégbordásak.

Forgalom nagyon gyér, gyalogosok közül is csak a kutyások merészkedtek ki - tényleg nem viccelek, akit láttam/találkoztam a 3 órás séta alatt az mind kutyával volt.

A rakpartról átlátni a szigetre, meglepődve figyeltem, hogy egy-egy elvetemült lélek ilyen időben is képes futni. :)






1 megjegyzés:

Eszter írta...

Mi kimentünk szánkóval, két gyerekkel, két kutyával. Szóval javítanám az átlagot kutyás kisgyerekesre. :D

Megjegyzés küldése