2013. február 18., hétfő

Veszélyes átkelések

A késő éjszakai sétánknál át akartam menni a teljesen kihalt utca másik oldalára. A saroktól úgy 10 méternyire egy kamionból épp rakodtak kifele, ezért kiléptem az úttestre, hogy jobban kilássak. Előbb balra, aztán jobbra néztem, aztán megint balra, erre váratlanul - a kamion mögül - kivágódott egy autó. Pontosabban csak a szemem sarkából érzékeltem a fényét... addigra jóformán az úttest közepén jártam a kutyával, de úgy éreztem még van annyi távolság közöttünk, hogy áttérjek, ezért elkezdtünk rohanni... erre ez a hülye begyorsított...

De még élünk. :) (Azt viszont nem értem, hogy abban a tört pillanatban miért nem arra gondoltam, hogy forduljak vissza.) 

Amúgy nem kell aggódni, ez teljesen megszokott, már nem is számolom, hogy hányszor "akartak" elütni (mert nem hallom a motor hangját, este jobb a helyzet mert a lámpa fényét látom).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése