2013. január 17., csütörtök

Ma voltam új illesztéket csináltatni.

Reklám ide vagy oda, de ha egyszer jó, miért ne ajánlhatnám másnak is? 

1 évvel ezelőtt próbáltam ki a Phonak saját készítésű illesztékét, ennyi idő után el tudom mondani  a tapasztalataimat. Természetesen figyelembe kell venni, hogy ez saját vélemény, nagyon sok tényező befolyásolja a jó illesztéket, ami nekem jó, lehet hogy másnak nem az.

Tapasztalataim: nagyon meg vagyok vele elégedve, pontosan, szépen kidolgozott, kellemes érzés hordani. Kissé hőre táguló, de nem túlzott mértékben, szerintem épp annyira, amennyire kell. Egyből belesimult a fülkagylómba, nem kellett 1,5-2 hetet kínlódni, mire megszoktam. 
És ami nagyon fontos - legalábbis számomra -, hogy 1 év után még mindig nem tört ketté, mint az elődje, nem száradt ki. (Az előd, melyet egy "d" betűs hallókészülék-gyártó jegyez 7 hónap után adta meg magát!!)

Remélem most is ugyanilyen jó lesz!

Megjegyzés: az illesztéket higéniai és anyagfáradási okokból évente kell cserélni. Nagyon fontos a pontos kidolgozás, ugyanis pár mikromilliméternyi eltérés is fájdalmat tud okozni, felsérti a hallójáratot. A labortechnikus a fülből vett minta alapján készíti el az illesztéket.


Míg a váróban vártam, észrevettem egy plakátot, melyen a kölyökkutyus megszólalásig hasonlít a KEA "piskótáira".





Chili szokás szerint elvarázsolta az ott dolgozókat, hogy milyen kis cuki-muki, milyen okos. Kérdezték, hogy miben és hogyan segít. Kicsit nehezen oldódott fel, nem igazán értette, hogy kórház szag van és mégsem őt vizsgálják... Aztán amikor rájött, hogy "jaaa, nem az állatorvosnál vagyunk" (ez a rögtönzött bemutató első nevetésénél következett be) onnantól kezdve mindenkit körbecsókolgatott, modellt állt, illegette-billegette magát, jógázott...:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése