2013. január 8., kedd

És most... legfrissebb híreink következnek!

Bevallom mostanában (pontosabban az elmúlt másfél hónapban) semmi kedvem nem volt írni - annyi negatív dolog történt velem és családommal (már hónapok óta, sorozatban), hogy minden maradék energiámat inkább a kutyára és magam összebarkácsolására fordítottam.

A bajban mindig itt volt/van velem Chili. A vele való foglalkozás, séták, (trükk)tanítás segítettek átvészelni ezt azt időszakot. Annyira jól veszi a jelzéseimet, hogy mindig tudta/tudja, hogy mivel tud a legjobban segíteni, ha egyedül akartam lenni, akkor békénhagyott, ha társaságra vágytam kérés nélkül szorosan mellémfeküdt, ha nagyon magam alatt voltam, akkor fáradhatatlanul hozta-vitte a játékait, pörgött ezerrel - tudtán kívűl is azon mesterkedett, hogy elterelődjenek a gondalataim.

Ezúton is külön köszönöm a sok kedvességet, türelmet és megértést Vikinek és családjának.

...

2012 december - 2013 január képekben elmesélve (Időrendi sorrendben.)




Adventi vásáron gyűjtöttünk adományokat a KEA részére. 


Alvás nyitott szájjal.

  
Masszázs ezerrel - Basa már nem ülve/állva, hanem fekve kéri a frissítő masszázst. 
Igen, jól látod, épp Basa biceps fermorisan pihentetem a fejemet. :) 


Szörnyen hideg volt aznap, teljesen átfagytam, de Chilit csak a képen látható fehér "izé" érdekelte... 
Ne fotózzál már, hanem dobjad!


Karáááácsony!


B. U. É. K. 



Óhhh...álom, édes álom!


Segítettem leszedni a fáról a díszeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése