2012. október 16., kedd

Plüsi

Hetente háromszor járok Vikiékhez Plüsit kezelni. (A 11 éves goldie kétoldali csípődiszpláziában szenved, artózissal megspékelve.) Pontosítok, elsősorban Plüsit kezelem, de igazából mind a hármat... Amint belépek a lakásba mindannyian boldogan üdvözölnek és ha lehetne, akkor már az előszobában megmasszíroztatnák magukat. :) Plüsi egy-másfél órás kezelése közben Basa és Ella is többször is az értésemre adja - Plüsin való átgázolással, kettőnk közé furakodással, dörgölődéssel - hogy ők is mielőbb sorra szeretnének kerülni. Nagyon viccesen szoktam kinézni, négy kutyával egy lepedőnyi területen... Az egyik előttem, a másik a hátamnak dőlve, a harmadik oldalt fekszik, Chili meg ha épp nem valakit fűz meg, hogy labdázzon vele, akkor szintén a közelemben heverészik.


Miután végeztem Plüsivel, jönnek sorban a többiek is. Ellának és Basának néhány zsírcsomón kívűl nincs semmi bajuk, így ők "csak" frissítő masszázsban részesülnek.


Nagyon jó látni, tudni, érezni -  a kutyák visszajelzéseit figyelve - hogy jó amit csinálok és valószínűleg jól is csinálom. Most már látom, hogy megérte a sok tanulás, a belefektetett munka.

Plüsi állapota nagyon sokat javult, sokkal könnyedebben mozog, és ezt olyanok is észreveszik, akik csak sétáltatáskor találkoznak vele. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy nem vettem fel Plüsi járását a kezelés kezdete előtt, most jó lenne szemléltetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése