2012. október 20., szombat

Mindenttudó Nénike

Szerdán 11 órára volt megbeszélve egy találkozó, de több mint 15 percet késtem. Ez önmagában nem lenne érdekes egy bejegyzéshez, de az ok már annál inkább.

Helyszín: kerítéssel körbekerített park előtti füves rész. A füves rész sarkán, úgy 10-15 méterre tőlem tábla: "Parkba kutyát vinni tilos!"

Megszólított Mindenttudó Nénike - inkább nem írom le milyen stílusban - és hosszasan magyarázta, hogy de ide nem pisilhet, nem kakilhat a kutya, nem látom a táblát? Netán vak vagyok? 

Elmondtam, hogy ez a kutya segítőkutya, bárhova végezheti a dolgát - lásd hám. Valamint nézze, itt a kezemben a zacskó, mindig, mindenhol feltakarítok a kutyám után. Ja, és szerintem még nem a parkban vagyok...

Mindenttudó Nénikét mindez nem hatotta meg, hanem továbbra is tartotta a kiselőadását, amit türelmesen és udvariasan végighallgattam.

(Jó, részben igaza volt a Mindenttudó Néninek, hiszen valóban sokan vannak, akik nem szedik össze kutyájuk után a potyadékot. De erre fel lehet hívni normálisan is a másik figyelmét, nem kell rögtön sértegetni.)
...

Ma a gonosz kisördög hatására direkte két rendőr orra előtt, nagyjából ugyanott pisiltettem-kakiltattam a kutyát, annyi különbséggel, hogy most a tábla mellett ("Parkba kutyát vinni tilos!") álltunk, egyik kezemben a kutya hámjával, a másikban zacskó.

Rám se hederítettek. :) 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem most hétvégén volt meglepő élményem. Egy pláza éttermében voltunk. A pláza biztonsági őre simán beengedett, oda se jött. Az étteremben a pincér pedig egyből azt kérdezte, hogy van-e a kutyának igazolványa, mert nem akarnak büntetést, ha jön ellenőr. Amikor mondtuk, hogy van igazolványa, megnyugodott, el se kérte, hanem hozott a kutyának kérés nélkül vizet. Ilyen még sosem volt, hogy egyből tudták, mik a feltételek:) Ilyen korrekt hozzáállással még sehol sem találkoztam, mert vagy egyből ki akarnak dobni, vagy úgy tesznek, mintha kegyet gyakorolnának, ha végülis megengedik, miután a jogszabályokra hivatkoztam.

Megjegyzés küldése