2012. október 18., csütörtök

Játéktenger

Már hetek óta keresem Chili piros, kerek gumijátékát, ezért elővettem a kutyadolgokat tartalmazó két dobozt és a játékokkal teli kosarat, majd mindhárom tartalmát kiöntöttem a teraszra. 


Szó szerint úsztunk a játékokban, asszem valami ilyesmi lehet a kutyamenyország. Remélem Bogyó is a kedvenc katicái között sétálgat éppen.
Szóval volt minden, mi kutya szem-szájnak ingere, csak én nem találtam meg azt a kerek izét.

Chili másfél év alatt tett szert ennyi játékra, szerencsére mindegyiket szereti. Neki mindegy, hogy puha vagy kemény, kerek vagy hosszúkás... Minden játék-fajtának (értsd. gumilabda, puha labda, rongy, boomer ball, kong stb.) megvan a maga szerepe, használati funkciója és természetesen van egyfajta rangsor is. Különböző játékot használok pl. nappal és éjszaka (szomszédok miatt), lakásban és utcán (van csak benti, csak kinti), stresszlevezetésre (rongy, zokni, boomer ball) vagy jutalmazásra stb.

Viszont 2-3 elfogyasztott labda után tiltólistára kerültek a tömör, de puha, rágcsálható gumilabdák, érdekesség, hogy mást nem akar megenni.



A jelenlegi gyűjteményt így egybe látva eldöntöttem, hogy több labdát nem veszünk. :) (Ja és a kép nem teljes, mert azóta két labdát találtam a szekrény alatt.)

Miután minden dobozt átválogattam, kb. a játékok felét Chilinek kellett visszaraknia a kosárba. De nem ám csak úgy össze-vissza, hanem amelyiket én kinéztem. Már amúgy is régen gyakoroltuk azt a feldatot, hogy több szívének kedves tárgy közül kiválasztani, majd "kidobni" azt amelyiket kiválasztottam. (Ugyanez értelemszerűen valamivel könnyebb pl. egy törlőkendővel vagy egy távirányítóval.) 


+1

Labdaőrült kutyák gazdijának! Figyelmetekbe szeretném ajánlani a Decathlonban kapható Artengo Big Ball X1-t. Méretre akkora mint  egy normál teniszlabda, csak épp nem "szőrős", hanem sima felületű. Egyetlen hátránya, hogy az átlagnál jobban pattan, ezért erre figyelni kell. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése