2012. június 14., csütörtök

Chili a Blikkben

Kedden járt nálunk a Blikk három munkatársa, akik interjút készítettek velem Chiliről. Először csak arról volt szó, hogy az újságban lesz kép és szöveg, aztán végül videót is csináltak... Ennek nem örültem, mert én kifejezetten zavarba jövök a videókamera láttán. Teljesen össze-vissza beszéltem, nem bírtam rendesen megfogalmazni azt amit mondani szerettem volna.  (Arról nem beszélve, hogy a Blikk cikk kapcsán a TV2 is megkeresett minket, hogy csinálnának Chiliről és Elláról riportot.)
A cikk a mai újságban jelent meg, izgatottan rohantam megvenni... az újságos rákérdezett, hogy biztos két példányt akarok venni? Persze, hiszen az egyik a mutogatós példány lesz, a másik meg bekerül a Chili mappába. :)


Amúgy a "blikkesek" kedvesek voltak, Chili - velem ellentétben -  nagyon élvezte, hogy a középpontban lehet, lelkesen pózolt a kameráknak, elbűvölte a társaságot. 
A cikk szerzője Urbanovszky Mónika elküldte e-mailben a cikk vázlatát, ezen javítottunk, még egy leadás előttit is kaptunk. Sajnos ezután is módosítottak rajta, tartalmilag nem pontos, Bródy Andi helyett Julit tették meg Chili nevelőjének.

Blikk cikk és video: Gazdija helyett hall Chili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése