2012. május 17., csütörtök

KEA kutya buli

A hét közepére végre elkészültem a fizioterápiás tanfolyamra a házi dolgozattal. Mostmár igyekszem a szóbeli tételekre és azok kidolgozására, tanulására (is) koncentrálni. Ami elég nehéz, mert mindemellett foglalkozom a kutyával is, szervezem a bemutatókat, gyakorolni rá, valamint intézni az egyéb dolgokat.

Chili úgy másfél óra erejéig kapott egy lakótársat. Míg Juli hárfa órán vett részt, addig én (mi?) vigyáztam a 9 hónapos "kölökre". 



Mamája (nevelője) visszajötte után nemsokkal csatlakozott hozzánk Erika is Mayával. Hármasban gyakoroltunk a vasárnapi bemutatóra. (Sajnos Viki nem tudott eljönni, így nem volt teljes a csapat.) 


Míg mi kávéztunk, teáztunk, nutellás muffinoztunk, beszélgettünk, addig a kutyák lefoglalták magukat. Olyan jó volt nézni őket. Eszembe jutott Bogyó, hogy milyen jól elvoltunk hármasban, illetve ők ketten. Hiába foglalkozom sokat a kutyussal, hiába vannak barátai, egy kutya-élettárs olyan dolgokat tud adni, amit én soha (végtére is falkaállat). 

De tisztában vagyok vele, hogy amíg nem leszünk 1000%-osok a Chilivel, amíg az én életem nem rázódik helyre, addig felelőtlenség lenne bevállalni még egy kutyát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése