2012. május 22., kedd

Chili...

...tegnap kiköltözött a teraszon levő nyugágyra, ott napozott, illatmintákat vett, békázott, aludt.

Ma szintén játékosabb hangulatban volt. Mivel a klasszikus értelemben labdázni nem lehet, ezért megint a kiszuperált, plüss békával és egy szövetből készült puha labdával játszottunk. Többnyire eldugtam valahol, vagy eltakartam a szemét és úgy dobtam el, lényeg hogy ne száguldozva, röptében kapja el, hanem csak vegye fel és hozza vissza nekem. Láttam rajta, hogy ő inkább a másik verziót szeretné, de sajnos marad az uncsibb keresd meg, hozd ide valamint a színek további tanulása - jutalomfalat nélkül, csak szociális jutalom (tapsolás, verbális öröm, simogatás).
A séta továbbra is elég vontatott, kb. a szokásos körünk feléig bírja, utána már csak lemaradva, lihegve jön utánam. Ezért nem is erőltetem a dolgot, tényleg elintézzük a legszükségesebbet és jövünk is haza.

Jelzések is visszatértek, bökés helyett intenzíven pattog. :)

...

Nem ide tartozik, de muszály megírnom. Nem vagyok egy félős típus, harminc év alatt sok mindenen keresztülmentem már, de tegnap halálfélelmem volt a 3-as metrón. De úgy igazán. 
Jöttem hazafele, két megálló között olyan gyorsan jöttünk, hogy úgy tűnt nem fogunk tudni megállni. Nem hosszú ez a szakasz, a vezető mégis egyre csak gyorsított és gyorsított (?) vagy beragadt a "gázpedál"(?) . Semmi sem látszott abból, hogy sebességkorlátozás van ezen a vonalon. Még odébb is álltam, mert arra gondoltam, hogy ha itt maradok az ajtónál biztos kirepülök az ablakon és meghalok. Aztán rájöttem, hogy bárhova is állok így is - úgy is meghalok...

Annyira boldog voltam amikor megálltunk (fékcsikorgatva), köszönetet mondtam mindennek és mindenkinek, hogy épségben kiszállhattam. El is határoztam, hogy legközelebb csak akkor utazok metróval, ha ez elkerülhetetlen. Inkább rászánok még fél órát az utazásra, kerülök, többet sétálok stb., de nem vagyok hajlandó rettegni (és még fizessek is érte). 

Gyorsan szedtem a kis lábaimat, hogy minél előbb megölelhessem a kutyámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése