2012. április 1., vasárnap

Mozgalmas hétvége

Ez a hét a bemutatókról és a fizioterápiáról szólt. A bemutatók mellett elkezdtem kezelni az esetemet, Mayát, Erika kutyáját. (Köszi a lehetőséget és a bizalmat!) Szombaton és vasárnap is fiziós tanfolyam volt, sok-sok gyakorlattal pl. leírás alapján terápiás terv felállítása, majd kezelés. Elmélet: elektro-, mágnesterápia.





Chili szokás szerint jókat aludt a pad alatt, ha szükség volt rá játszotta a beteg kutyát, szünetben meg rendre körbefutkározta az Egyetem udvarát, nyomában egy sereg kutyával. 

Szombaton még lakótársaink is voltak, mert Rita - a csoporttársam Veszprémből - nálam aludt a kutyájával, Bogyóval. Suli után hazajöttünk, leraktuk a cuccot, hagytuk, hogy Bogyó felfedezze a lakás minden zugát, majd elmentünk sétálni. Szeles, de szép napsütéses időnek nézett ki, szórványosan egy-két felhő. Jó 25 perc séta után értünk a Dunához, hát ott annyira fújt a szél, hogy egymásba kellett kapaszkodnunk, Chilit meg felkapta és úgy fél méterrel arrébb fújta. Nem viccelek, tényleg így volt, tanúm is van rá.  Nagy nehezen bevonszoltuk magunkat a futtatóba, elkezdtünk labdázni, amikor Rita odafordult hozzám, hogy nézd. 

Az ég olyan sötétkék volt, mint nyáron amikor jön a nagy vihar. Na, akkor őszintén megmondva berezeltünk és szedtük a 2x2+2x4=12, azaz a tizenkét lábunkat... (Aki hozzám hasonlóan átélte 2006. augusztus 20., az megérti.) Én meg közben majd eldobtam az agyamat, hogy Chili aki amióta csak nálam van gyűlöli a szelet, most hogy tud ebben a orkán erejű szélben normálisan közlekedni?! (Jó, értem én, ez "folyamatosan fújjó" szél, ő meg a "farkamba belekapós" szelet utálja.)

Éjszaka még jó sokáig beszélgettünk Ritával, reggel korán keltünk, hogy 8-ra beérjünk az Állatorvosira. Ott meg azzal kezdődött a nap, hogy röpdolgozatot írunk! Én bagoly típus vagyok, ezáltal reggel meg kuka. :) Szó szerint, hiába a kávé. De azért rém büszke voltam magamra, hogy ennek ellenére egész jól sikerült. 

Tanfolyam után rohanás Erikához, mert mára is meg volt beszélve kezelés, hogy tudjuk tartani a heti 3 alkalmat. (Többek közt a  kutyus betegségéről, állapotáról, az alkalmazott terápiáról, módszerekről, a 6 hét alatt elért eredményekről kell írni a dolgozatban.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése