2012. március 23., péntek

Mostanában eléggé összesűrűsödtek a dolgaim...

... melynek elsősorban a blog látja kárát. Kezdjük azzal, hogy összeomlott a Firefox, egy szempillantás alatt elszállt minden addig szorgosan összegyűjtött könyvjelzőm. Azóta nem is használom, mert még az oldalakat is nehezen tölti be. Nagyon kiakasztott a dolog, mert mindez úgy tűnt el, hogy közelébe se jártam a könyvjelzők beállításának, esetleges törlésének, rendezésének.

Közben meg közeleg a fizioterápiás tanfolyam vége, ez abból is látszik, hogy április 30-ig meg kell írnunk és le kell adnunk egy dolgozatot egy általunk kezelt kutyusról, szakirodalommal, képekkel, terápia menete, leírása. És itt jön a képbe a sok elveszett könyvjelző, bele se merek gondolni, hány napot töltöttem a témával kapcsolatos honlapok, anyagok felkutatásával. Most kezdhetem előröl. (Arról meg jobb ha nem is tudok, hogy hány ritka, véletlenül talált honlap címe se kereshető vissza. Most nem hiányzik, de majd fog.)

Aztán volt egy nagy kavarodás a dolgozathoz szükséges kutya körül, de ezt inkább nem részletezném. A lényeg, hogy írom a dolgozatot, szombaton megcsinálom az állapotfelmérést, utána 6 hétig kezelem a kutyust. Ezúton is köszönöm Erikának, hogy kezelhetem Maya-t.

Eszter gyerkőcei Mamájuk legnagyobb szomorúságára betegesdit "játszanak". Így le kellett mondania  a Szent Benedek Iskolaközpont által kért bemutató szervezéséről, a feladatot én vettem át. A sok nehézség ellenére végre egy kis színfolt, valami új. Máskor is szerveztem már rendezvényeket, jelnyelv tanfolyamokat, de még kutyás bemutatót nem. Összetett dolog a másik oldalon állni, mert össze kell hozni a részvevőket, kapcsolatban lenni a tanárral, kitalálni a programot, gondoskodni speciális szükségletekről, mint pl. projektor, vászon. Egyszerre leszek szervező és előadó. Aki ismer, tudja, hogy mindent milyen komolyan veszek, ebből is igyekszem a legtöbbet kihozni. Ráadásul nagyon gyakorlatias bemutatót kértek, ezért teljesen újra kellett gondolni a tematikát, de most inkább nem lövöm le a poént, majd holnap írok róla. :)

És ha mindez nem lenne elég, bevállaltam a KEA brossúrák tervezését, megírását. A koncepció megvan, sablon alakulgat, a szöveg is körvonalazódik. Egyetlen gond, hogy a tipográfiához nem értek, s kiadványszerkesztő progim sincs. De ebben segít nekem Viki és Judit.

Úgy éreztem, hogy szükségünk van egy kis extra kimozdulásra, nekem is muszáj feltöltődnöm holnapra, hogy egy tuti klassz bemutatót hozzak össze 90 diáknak. Ja, és ne csak a futiban frizbizzünk már. Ezért megajándékoztam magunkat 4 óra szabadidővel, meg egy napi menüvel, fincsi cappucinóval leöntve.

Chili nem bírja a nagy meleget, már látom, hogy hamarosan megint kozmetika lesz, ahol megkapja a nyári frizuráját. Ennek fényében a program úgy nézett ki, hogy kb. 10 dobás, pár perc szünet, megint 10 dobás, újabb szünet ...

Meg hogy honnan kerül elő ennyi kutya? Nagyjából mindig ugyanakkor megyünk a jól bejáratott útvonalainkon. Ennek ellenére egy sereg új kutyával és gazdival találkozom, akik nem tudom hova dugták télen a kis - közepes - nagy kutyáikat.  






A gazdák tudatlanságával meg egyszerűen már torkig vagyok. ELEGEM VAN!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése