2012. március 11., vasárnap

Ismét agility

Vasárnap végre újra elkezdődött az agility, már nagyon hiányzott nekünk! Sajnos a frizbi szombatonként lesz, agility meg vasárnap. Döntenem kellett, hogy melyik, az agilityt választottam. Remélem jól döntöttem. Ráadásul  amíg nem végzek a fizioterápiás tanfolyamon, addig ez nem fér bele az életünkbe.

Chili a hosszas kihagyás ellenére is, valamivel összszedettebb volt, de sajnos nyöszögés helyett máshogy is megejelnik a túlzott izgatottsága. Ilyenkor nagyon fel van pörögve és azt hiszem neki ez az ugri-bugri "kevés". Ahogy én is fejlődöm, jobban odafigyelek a testemre, kezemre, úgy ő is az irányokra.
A végefelé volt egy olyan feladat, hogy kukac, majd szlalom. Leültettem a végénél, majd a rudaknál hívtam, hogy most. Hát vagy 15x vagy többször kezdtük előröl, mert nem bírta elviselni, hogy szem elől téveszt, hamarább eindult. Volt egy pont amikor mondtam Tamásnak, hogy "kész vége, feladom". Persze nem így történt, leültettem, kicsit előresétáltam, majd vissza, jutalmazás.
A végén egy egész jó kukac-szlalom-akadály pályakombót csináltunk meg fordulásokkal.

Chilinek  inkább a bicikli vagy mellettem való futás jobban bejönnne. Esetleg a flyball. Még soha nem próbáltuk, de olvastam róla és megtetszett. Meg egyértelmű, hogy Chili inkáb sprinter típusú kutya.
Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata, véleménye?

1 megjegyzés:

Márti írta...

mi rendszeresen futunk, ha van kérdésed, emailben megtalálsz :)

Megjegyzés küldése