2012. március 26., hétfő

Bemutató a Napsugár oviban

"Sziasztok! Engedjétek meg, hogy bemutatkozzam. Chili vagyok és siket gazdámnak segítek eligazodni a csend világában. Gyakran járunk bemutatókra, gimnáziumokba, általános iskolákba, most legutóbb a Napsugár oviban jártunk a Cziráki utcában. 
Az ovi előtt találkoztam a kollégámmal Plüsivel és a két tanulóval Prézlivel meg Basával. Plüsi Vikinek, a fiatal kerekesszékes lánynak dolgozik. Tudtátok, hogy együtt érettségiztek le? Bizony, neki is van bizonyítványa! És most ő oktatja Basát, nagyon jó tanár... A Prézlit meg a nevelője Juli tanítgatja. Szóval az ovi előtt a füves területen hancúroztunk egy jót, kiadtuk magunkból a feszültséget, mert a gyerekek előtt már viselkednünk kell, tudásunk legjavát nyújtani. A teremben beérve láttam, hogy mennyi gyerek vár ránk, meg is lepődtem, hogy milyen sokan vannak.

Először a Juli kérdezgette őket, hogy tudják-e hogy mi a segítőkutya? Hogy miben tudunk segíteni fogyatékos gazdáinknak. Nagyon okos válaszokat mondtak. Aztán a Basának le kellett húznia a Viki pulóverét, nehogy azt gondoljátok, hogy ez olyan könnyű, mint amilyennek látszik! Aztán tartotta a kosarat, de még nem olyan ügyes mint én vagy a Plüsi... Aztán Plüsi az orrán tartotta a virslit. 
De az semmi, én meg is tartom és el is tudom kapni! Bizony!

Prrrézli villanyt kapcsolt, meg kesztyűt húzott. Már nagyon vártam, hogy mikor kerülhetek végre én is sorra, mert imádok szerepelni! Főleg azt szeretem, ha tapsolnak és nevetnek! Zsani, a gazdám mesélt arról, hogy nem hall. Próbálta elmagyarázni, de nagyon nehéz. Aztán jeleztem neki a telefon csörgését meg a nevét, ennek nagyon örült mindenki. Büszke voltam magamra, pár trükköt is előadtam, hogy lássák milyen okos is vagyok.
Ezután odajöhettek hozzánk a gyerekek simogatni, némelyiknek pacsit adtam, vagy hagytam hogy elvarázsoljanak, vagy ha azt kérték tüsszentettem. Azt sajnos nem láttam, hogy a többiek mit csinálnak, mert nagyon sok gyerek állt körbe.

Képzeljétek, kifelé menet sorfalat álltak a gyerekek, természetesen boldogan integettem nekik vissza.

Szuper nap volt! 
Üdv,
Chili"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése