2012. március 30., péntek

Bemutató a Lándzsa úti oviban

"Sziasztok!

Ma megint a figyelem középpontjában lehettem! Imádom! Találkoztam idősebb kollégámmal Plüsivel és a két tanulóval Prézlivel és Basával. Mielőtt bementünk az oviba, a gazdi elengedett futkározni a többiekkel. Tudtátok, hogy ilyenkor azt szeretem, ha én lehetek a nyúl, és utánam futnak? Bátran megtehetem, mert engem úgysem tud senki leelőzni, én vagyok a kutyák Vettelje (tudod, a Forma 1-es versenyző). 

Szóval direkt meghecceltem a két okostojást, hogy na kapjatok el, ha tudtok. Persze nem tudtak, inkább egymással játszottak...

A teremben megint nagyon sok gyerek volt, a forgatókönyv hasonló volt a hétfőihez, ezért ezt most nem mesélem el nektek újra. Viszont amikor simogatásra került a sor, a gyerekek figyelmen kívűl hagyták azt amit a gazdi mondott nekik. Nagyon szorosan körémálltak, egyik a farkamat fogta, a másik a fejemet, a harmadik meg egy villanykapcsolót akart felkapcsoltatni velem, a negyedik meg a kesztyűt akarta lehúzatni. Én nagyon nyugodtan tűrtem ezt a lerohanást, ő már kevésbbé, és azt figyelte mikor jön el az a pont, amikor sok lesz nekem és inkább jobb kimenni a helyzetből. De annyira ügyes voltam, hogy nem kellett elmennünk. Biztos nagyon nehéz lehetett neki figyelnie rám, a gyerekekre meg közben megértenie a kicsik beszédét is. Olyan hangzavar volt, hogy én teljesen megértem őt. Ráadásul az ovónénik se segítettek neki, a többiek is el voltak foglalva a saját "csoportjukkal", így egyedül kellett megbirkóznia vagy 15-20 gyerekkel.

Hallottam, hogy azt mondta a Julinak, hogy többet ő nem akar jönni bemutatózni oviba. Na és az én véleményem? Engem senki se kérdezett meg! Na mindegy... pedig ma reggel kaptunk egy újabb meghívást az egyik Lipótvárosi oviba. Majd rábeszélem, mert ügyesek vagyunk mi!

Üdv,
Chili"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése