2012. február 11., szombat

Tél. Hó. Labda. Frizbi. Jeges Duna. (videó + képek)

Tegnap és ma is elmentünk a Dunához sétálni. Igazság szerint ma a Margitszigetre akartam menni, de elaludtam. Nem kicsit, nagyon. Mondjuk hajnalban feküdtem le... Szóval úgy fél 1 körül vagy még később indultunk el, egy jó háromnegyed óra múlva értünk a Dunához, közben elbújt a Napocska is, kezdett egyre jobban lehűlni a levegő. Olyannyira, hogy Chili fülén mini jégcsapok képződtek. Nem mertem bevállalni, hogy tovább menjünk a szigetre. Nem a hideg miatt, azt mindketten jól bírjuk, csak azt nem akartam, hogy ott sötétedjen ránk.

Így aztán előkerült a frizbi meg labda. Frizbizni ebben a hidegben szinte lehetetlen, mert kesztyűben nem lehet normálisat dobni,  maradt a gurítás. Miután kifutotta magát újfent közelebbről is megtekintettük a jégzajlást a Dunán. Megállapítottuk, hogy egyes madárfajták kifejezetten élveznek a jeges vízben úszkálni, de "napozó" (?) kormoránt is láttunk. Ja és két kenust is. Chili elbűvölve figyelte a sok madarat - nem tagadva meg vízi vadász voltát - ugyanakkor csalódottan vette tudomásul, hogy most sem mehet úszni. (Amúgy ha kitartóan néz valamit, akkor addig én csendben előveszek egy jutifalatot és türelmesen megvárom míg rám néz. Megdicsérem, majd a helyzetnek megfelelően válaszolok: nem vagy mehetsz stb. Így tréningeztem rá, hogy "kérdezzen meg" mielőtt cselekszik.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése