2012. január 17., kedd

Szolgálati közlemény - YouTube csatorna

A blog történetének egy újabb szakaszába lépett, túllépte a 13 000. oldalletöltést is (ezúton is köszönöm minden régi és új olvasómnak)! Nem is reméltem ekkora látogatottságot. Úgy vélem, ideje egy újabb fejlesztésnek... Többek kitartó unszolásának köszönhetően a meglévő Facebook oldal (lehet lájkolni) mellett hangjelzokutya néven egy YouTube csatornát (lehet feliratkozni) is kap a blog. Nem önállóan, hanem a blog kiegészítőjeként fog funkcionálni. Inkább fotós alkat vagyok, mint videós, ezért nem ígérem, hogy rendszeresen új videók lesznek... de igyekszem azt is kézben (frissen) tartani.

A garázsos filmen kívül többek közt feltettem pár trükköt, vicces videót és egy tanulságos bemutatót.

Létrehoztam egy "Hangjelzőkutyák világszerte" elnevezésű lejátszási listát is, melyben a címnek megfelelően hallókutyás videókat gyűjtöttem egy csokorba.

Jó nézegetést!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése