2012. január 15., vasárnap

Póráz hímeztetése

Mint ismeretes 8 hónapja kaptam meg a kutyust. A kezdetektől fogva egyértelmű volt, hogy nem elég informatív a hám, mivel nem utal semmi arra, hogy Chili egy hangjelző kutya. Már számtalanszor leírtam, hogy az emberek nem értik, hogy egy látszólag ép embernek minek egy segítő kutya. Ha sikerült kukucskálással, előttem való többszöri oda-vissza sétával megállapítani, hogy nem vagyok vak, akkor jön, hogy akkor biztos mozgássérült vagyok. Áhh nem is, "ő egy kiképző", vagy a eddigi legjobb: "jogtalan felhasználó". Mindezt jeleztem az Alapítvány felé, Mártáék is tisztában vannak a problémámmal,dolgoznak rajta. Még tavasszal írtam is erről már bejegyzést, képekkel megspékelve, a hámokról készült képek keresésekor láttam, hogy helyenként feliratozzák a pórázt is. Nagyon megtetszett az ötlet, gondoltam, akkor legalább ennek megpróbálok én utánajárni. Barbaráékkal megbeszéltem, rámbízták a dolgot.
Így hát már tavaly óta számos hímzéssel vagy nyomtatással foglalkozó céget megkerestem e-mailen, hogy nem-e vállalnak hímzést/nyomtatást pórázra. Sokan arra se voltak képesek, hogy válaszoljanak, volt aki meg eleve elutasító volt ("ilyen hülyeséggel nem foglalkozunk"). Év végén ott tartottam, hogy feladom, nem érdekel. Aztán a héten újra szóba került az ügy, ezért gondoltam futok még egy (utolsó) kört: Némethné May Gizella (GIDO-MAY Kft.) válaszolt, s a legnagyobb örömömre nagyon pozitívan!

Több levelet váltottunk, majd megbeszéltünk egy személyes találkozót. A cég gyáli telephelyére természetesen Chilit is vittem magammal, ahol pillanatok alatt belopta magát a szívekbe. Gizella nagyon kedvesen fogadott, elmondtam neki, hogy mit szeretnék, megbeszéltük, hogy milyen betűtípussal, mekkora méretben, hol helyezkedjen el a "HANGJELZŐ KUTYA" felirat a pórázon. (A pórázokat én vittem, szimpla 2 centi széles KEA-kékek.)

Gizella még ott helyben csinált egy próbát, azt is megnézhettem, hogyan dolgozik a gép.  Nagyon jól néz ki, nekem legalábbis nagyon tetszik. Egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy a hátoldalon is látszódó öltések, de ennek eltüntetésére kigondoltam, hogy kék filctollal besatírozom. 



A pórázok hímzésén kívül még egy "HANGJELZŐ KUTYA" feliratos, tépőzáras kockát is kapunk a hámra.

Ezúton is köszönöm a magam és a KEA nevében is a szíves fogadtatást, támogatást!

1 megjegyzés:

Márti írta...

nagyon jó :)

van Bp-en egy kis családi vállalkozás, én náluk hímeztetem a céges reklám ruháinkat, állításuk szerint mindenre hímeznek, amire fizikailag lehetséges.

Nem értem, hogy lehet ezt hülyeségnek mondani? :S

Megjegyzés küldése