2012. január 17., kedd

Kutya egy Élet!


 Chili egyre nehezebben bírja, hogy a kötőhártya gyulladása miatt nem sétálhatunk. Extra izgatott lesz, ha előkerül a póráz. Dolga végeztével csalódottan veszi tudomásul, hogy már megint nem megyünk tovább... (Ráadásul pechünkre szerda óta nagyon szeles idő van, remény sincs rá, hogy egy kört menjünk.) Hiába mindenféle agylefárasztós tevékenység, labdázás a lakásban, a sétát semmi se pótolhatja. Becsületesen betartom a napi 9x cseppentést, a séták kerülését. Azonban egy engedményt mégiscsak tettem: esténként a garázsban elengedem, hadd fussa ki magát...

A videó alatt hallható zene:  John McCutcheon - Dog's Life

4 megjegyzés:

Márti írta...

egyértelmű, hogy sokkal gyakrabban kell Chili videót felraknod :)

pl ez egy remek lehetőség gyakorlásra:

http://dogdancingparade.blogspot.com/

Ysani írta...

Miért?

Áhh, a dogdancing sajna nem nekünk való, ahhoz hallani kéne a zenét, érezni a ritmust. Nekem abszolút nincs ritmusérzékem, az asztalon újjal dobolni se tudok egyenletesen.

Márti írta...

Mert nagyon jó látni mozgásban Chilit :)

én utólag szoktam valami zenét választani, ami kb passzol a videóhoz- egy egész kűrt előre megtervezni és nem elfelejteni...nem nekem való :)

Pöttyösök írta...

Ez ám a tombolás! :D

Megjegyzés küldése