2012. január 5., csütörtök

Karácsonyi ajándékok - ízlések és pofonok

A gazdám meghülyült, de tényleg. Karácsony előtt pár nappal megjelent Apa meg Zsani tesója és hoztak egy nagy dobozt. Először azt hittem, hogy biztos nekem hoztak valami meglepit. Mondjuk sok-sok labdát vagy csontot. De nem, illetve igen... Tudjátok mi volt benne?? Egy csontváz! Mármint egy kutyáé, ránézésre az én méretem, lehet hogy egy fajtársamé?  És a gazdi nagyon-nagyon örült neki! Ti értitek ezt?! Mert én nem.
Phöö... Biztos túl eleven vagyok azért kell neki ez a halott izé. Ráadásul amióta megvan lassan többet foglalkozik vele, mint velem! Vizsgálja, beszél hozzá, meg a jegyzeteit nézegeti... Jó hogy nem má' le nem ugrik a talpazatról!


Na, most úgy felhúztam magam, hogy inkább átadom a szót az én drága gazdámnak:

Köszi! Szóval Chilit se kell félteni. Ő is kapott ám ajándékokat tőlem meg a többi családtagtól! 13 kg tápot, jutifalatokat, préselt csontotokat, dobókanalat meg egy táptartót.

Most ez utóbbit szeretném bemutatni, mert nagyon meg vagyok vele elégedve, őszintén ajánlom minden kutyás társamnak. Ezt egy neves műanyag termékeket gyártó cég Petlife sorozatában, többféle méretben lehet kapni: 20kg, 12kg, 4kg, 1,5 kg. Én a legnagyobbal leptem meg magunkat, mert általában 15-20 kilós tápot szoktam venni. (Hosszabb távon számolva olcsóbb egy nagyot venni, mint több kisebb csomagot.)

Görgős kerekei segítségével könnyen mozgatható, a két teteje van, mindkettő gumírozott, csatos. Légmentesen záródik, védi a tápot a fénytől, nedvességtől, bogaraktól. A tetőn van egy kisebb nyílás, ebbe bele van rakva egy adagoló kanál. Ha szedni akarok a tápból, akkor elég ezt a kicsit kinyitni és kipattintani az adagolót.
Nem utolsósorban a mérete, formája is ideális, nem foglal felesleges helyet. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése