2011. december 20., kedd

A sírás oka

A vasárnap éjféli affér után úgy tűnt, hogy csak rosszul lépett és ez okozta a sírást. Tegnap is, ma is sokat futkározott, nem sántított, semmi jele nem volt annak, hogy valami "komolyabb" történt volna.
Aztán ma este 9 körül nyalogatni kezdte magát, az volt gyanús, hogy pont a jobb lábát. Gondoltam megnézem mit tisztogat annyira, hát egy 4-5 mm-es, hosszanti, vágás-szerű sebet találtam. Szerencsére nem gennyes és nem is mély, de véres - még nem varasodott össze. 


Miután megtaláltam a sebet, lenyírtam körülötte a szőrt és Hyperol-al kimostam.

Remélhetőleg ennyivel megúsztuk. (A kutya gazdáját meg jól megrúgnám, ha agresszív a kutyája akkor miért nem figyel oda? Miért kell az ilyen kutyát póráz nélkül sétáltatni?)

3 megjegyzés:

Eszter írta...

:(((Jobbulást Chilinek!
Jó a háttered. :)

Márti írta...

ennél nem sok rosszabb történhet. ha lesz seb, ha nem, a tény,hogy normális kutyát megtámad egy agresszor,akinek a gazdája szerint ez egyedi és véletlen eset(sosem csinált még ilyent...napersze).

divat póráz nélkül sétálni de azért nevelni is kéne.
bevallom az én kutyáimat párszor mekapták, mire megtanultam előre meglátni a másik kutya jeleit és azóta magasról teszek a gazdája érzelmeire. üvöltök rúgok, kaukázusi a rekordom :)

ezek az emberek nem is tudják, milyen fegyver van a kezükben, vagyis póráz nélkül a kezükön kívül. szomorú!

nem kell minden kutyának viselkednie, de nonszensz, hogy az ilyent máséra rá merik engedni. előbb fel kéne ismernie a problémát majd megtanulni kezelni, de az én kutyám-te kutyád nem egy próbababa.

Ysani írta...

Köszönjük! A seb szépen gyógyul, így nincs ok további aggodalomra (fertőzésre).

Márti, teljesen egyetértek azzal amit írtál! De sajnos nehéz védekezni, bármennyire is igyekszem. Nem egyszer fordult már elő, hogy utcasarkon befordulunk és a seggünkbe kapunk egy póráz nélküli kutyát... egyesek azt hiszik, hogy ők milyen menők, mert póráz nélkül sétáltatják a kutyájukat. Holott sokszor azt látom, hogy inkább a kényelem miatt teszik.

Megjegyzés küldése