2011. december 4., vasárnap

Sikeresen levizsgáztam!

Akik régóta olvassák a blogomat azok kenik-vágják, hogy két tanfolyamot csinálok egyszerre. Nos tegnap óta már csak egyet, mert sikeres, jeles bizonyítvánnyal zártam  az OKJ-s Habilitációs kutyakiképző tanfolyamot! Az eredménynek nagyon örülök, 1 évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy ide jutok. Természetesen még nagyon sokat kell tanulnom, fejlődnöm de ez egy remek kiindulási alap. Egy lépéssel  közelebb kerültem a célomhoz. Nem utolsósorban önbizalmat, erőt ad, elmondhatom, hogy igen, megcsináltam.

Ezúton is köszönöm az oktatóknak, csoporttársaimnak valamint családomnak, barátaimnak, ismerőseimnek, azt a sok-sok segítséget, támogatást, szeretetet amit tőlük kaptam (kapok) az elmúlt időszakban. És persze az életemben megforduló valamennyi kutyának, de különösen Bogyónak és Chilinek. Ez egy igazi teammunka volt!


Süti - Bogyó - Chili

2 megjegyzés:

Pöttyösök írta...

Gratulálok!
Büszke lehetsz Magadra és négylábú segítőidre is :)

Márti írta...

Gratulálok!

Megjegyzés küldése