2011. december 8., csütörtök

Már megint illeszték... és egy újabb meghívás

Április végén, május elején alaposan megszenvedtem az illesztékkel. Előbb rosszul vették le a mintát, az így elkészült illeszték kellemetlen volt, törte a fülemet. Reklamációra visszavittem az akkori De-Max-ba (ma Pannon Halláscentrumok), rámbeszélték, hogy próbáljam ki egy új labor új illesztékét, mert az gyorsabban elkészül, mint a bevizsgálás, javítás stb. Ha véleményt is írok róla, akkor ingyenes. Levették a mintát, az se volt annyira jó, de akkor már torkig voltam a sokadszori levétellel, kínlódással, nem volt kedvem egy újabbat csinálni.

Na, akkor jöjjön a történet újabb fejezete: vasárnap nézem az illesztéket, hát megrepedt. A lehelet tartja egybe. 7 hónapos! Nevetséges.
Hétfőn Anya felhívta Dalos Judit doktornőt, hogy hova mehetek illesztéket csináltatni, mert én a világ minden kincséért se vagyok hajlandó visszamenni a Pannonba. Szerencsére mehettem is a Tűzoltó utcai Gyerekklinikára, ahol felnőtt lévén magánbetegként fogadtak. Gond nélkül levették a mintát, jövőhét kedden mehetek is érte. Szuper!

Természetesen nem bírtam megállni, hogy ne beszéljek Chiliről..., kiderült, hogy egyáltalán nem is hallottak róla, hogy létezik ilyen, de örülnének ha most szombaton (dec 10.) elmennék a SINOSZ által szervezett "Hallom, de nem értem. Tudom, de nem merem" című workshop/fórumra. Valamint májusban a védőnőknek tartott rendezvényen is beszélhetnék a jelzőkutyáról. Persze, ezer örömmel, minden ilyen lehetőségnek nagyon örülök.

A szombathelyi esetből tanulva igyekszem sokkal tudatosabban felépíteni a tájékoztatót, egy informatív, videókat is tartalmazó prezentációt is szeretnék készíteni. Azt ugyan nem hiszem, hogy szombatra elkészülök vele, de ez az újabb meghívás kellő inspirációt, ötletet adott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése