2011. november 16., szerda

Megjöttek a cipők!



Végre ma megkaptam a Ruffwear Bark'n Boost grip trex kutyacipőt!
Én nem tudok úgy írni, mint a Gazdi, ezért előre is elnézést kérek! Szóval a Ruffwear tudja, hogyan kell Őt (mármint a Gazdit) megfogni és megtartani, minden apró részletre odafigyeltek, igazi minőség az árért cserébe. A doboz minden négyzetcentimétere ki van használva: külső oldalain mérettáblázat, mérési útmutató és egy összefoglaló tájékoztató található, belsejében pedig egy "viselési" útmutató. 
Hmm, jól áll neki.
Még szütyő is jár hozzá!

Varrásmentes konstrukció, ergonomikus kialakítás, csúszásmentes talp, fényvisszaverő szegély...

Melyik kié?
Jéé, a gazdinak is van vibram talpú cipője...
Csini!
A Gazdi szokás szerint nem kapkodta el a dolgokat, először csak egyet adott rám, majd botladozva labdáztam egy kicsit. Nagyon vicces lehettem, mert a Gazdi sokat röhögött, bár szerintem túlzásba vitte - nem kicsit, nagyon. Na mindegy, én nem vagyok sértődős típus... Aztán kaptam még egyet, tudod, hogy kettővel elég nehéz pacsit adni? Részeges matróz módjára kalimpáltam a lábammal, de valahogy csak összejött. A sziánál már nem akartam, hogy megint kinevessen, ezért hosszasan kérettem magam, de pechemre a Gazdi tudja, hogy csak a Frolic-ot kell elővennie... 15 perc játék után azon kaptam magam, hogy mind a négy cipő rajtam van!
A cipőcske kínai származása ellenére is igényes kidolgozású, kellemes tapintású anyagok, belül is ki van párnázva. Ja, és még az tetszik benne, hogy a lábbeli színe jól passzol az esőkabátomhoz, ami szintén szürkés-fekete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése