2011. szeptember 13., kedd

Chili tüskéje

A képek szerintem önmagukért beszélnek...a lényeg, hogy a késő esti sétánk után újra elkezdte bányászni a talpát, gondoltam megnézem, hátha van már van valami jele az idegen testnek. Vagy gyulladásnak, kis göbnek (ha még benne van) vagy maga a tüskének kellene látszódnia - vagy semminek (ha nincs benne).

Szerencsére megtaláltam a tüskét, a fele kiállt, de nem lefelé, a föld felé, hanem a másik talappárna irányába. Egy határozott mozdulattal megcsippentettem az újaimmal és kihúztam. Chili hisztijeit ismerve nem gondoltam, hogy könnyen megúszom, de a kutya észre se vette...


  

1 megjegyzés:

Pöttyösök írta...

Jól csináltad :) Ha megvan a "bűnös", sitty-sutty ki kell rántani, és fel sem tűnik a kutyinak. Szerencse, hogy megtaláltad!

Megjegyzés küldése