2011. szeptember 11., vasárnap

A balszerencse áradása...

Komolyan mondom, mostanában minden napra jut valami sz...rság. Chili belelépett valami tüskébe, szálkába vagy valami effélébe. Emelgette a lábát, kerülte a terhelését, majd a kisállatfizio tanfolyamon a pad alatt jó 10-15 percig rágcsálgatta, harapdálta a talpát. Az óra végeztével a szünetben kivittem a napra, hogy "jó fényben" megnézzem. A talppárna szélébe fúródva láttam egy szálkaszerűséget, de úgy helyezkedett el, hogy én nem tudtam volna egykönnyen kihúzni. Megmutattam egy csoporttársamnak is, aki szintén látta ezt az izét...ahogy megjött Dr. Biksi Otilia neki is megmutattam, de ő nem látta, mert addigra már nagyon ideges lett a kutya a sok vizslatásra. Azt mondta, hogy majd megkérdezi, hogy ki ügyel és akkor majd bevisz és megmutatjuk, ott valaki le is tudja majd fogni.

Így is lett, tanfolyam végeztével be is mentünk. Figyelmeztettem a dokikat, hogy sajnos nagyon hisztis ezért kértem, hogy kössék meg a száját. Nagyon türelmesen, kedvesen viselkedtek vele, de hiába, az asztalon vizsgálat közben annyira dobálta magát, hogy muszáj volt elbódítani. Ez se ment olyan könnyen, mert ugye vénába adják be az altatót, és a kanül beszúrására is elég rendesen megdobta magát miközben 3-an fogták le. Bódítás után megszabadították a száját szorító kötéstől, majd jött az alapos talpvizsgálat. Sajnos ekkorra már eltűnt az idegen test, valószínűleg mélyebbre fúródott. Vizsgálat végeztével kiültünk az épület előtti padra, 10 percig se tartott mire elkezdett ébredezni. Hívattam egy taxit, majd itthon a kanapéra fektettem, hogy kényelmesen, szem előtt maradva ébredjen fel teljesen. Azóta is csak alszik.., voltunk sétálni. Kicsit furcsa neki ezzel a vastag kötéssel sétálni, de alapvetően jól alkalmazkodik a helyzethez.

Itthon dunsztkötés kellett rá tenni, most nagyon csinosan néz ki az egymásra húzott zoknikkal...

2 megjegyzés:

Márti írta...

jobbulást Chilinek :)

Ysani írta...

Köszönöm, átadom! Azóta szerencsére megvan a tüske, lásd a legújabb bejegyzést.

Megjegyzés küldése