2011. április 22., péntek

Phonarium és Szubereb

Ma délelőtt voltam a Phonak szervízben (XIII. kerület, Lehel utca 11., H-CS 08.00-15.45, P 08.00-14.00), mert pár napja észrevettem, hogy megrepedt a készülékem háza:
Legnagyobb örömömre alig fél óra alatt el is készült, az időt az épületben levő büfében olvasgatva töltöttem el. Utána elbaktattam a Westendbe, ahol megfelelő papírt kerestem a saját tervezésű névjegykártyához. (A kártya azért kell, mert ahogy egyre több embernek beszélek a blogról, kérik a címét.) Egyenlőre még nem találtam meg az ideális színű papírt, de majd még futok egy kört ebben az ügyben.


Ezután Óbuda felé, Andi kutyás boltja felé vettem az irányt, ahol vártak rám az előre megbeszélt játékok Chilinek. Bogyónak is vettem egy kis méretű Kong Puppyt (a fekete Kong mellett és a kis piros labda mögött látható, kékes-fehér színű), hátha ő is rákap... Itthon tettem bele kutyakaját, kicsit megszaglászta, de különösebben nem izgatta fel. Ha nem kell neki, akkor majd Süti a hugi kutyájának jó lesz. Fokozatosan gyűjtögetem Chilinek a dolgokat, remélem, hogy ezáltal is gyorsabb lesz az átmenet, otthonosan érzi majd magát nálam. Játékokból főleg olyanokat vettem/veszek, amikről tudom, hogy Chili szereti. Nekem a Dog Pyramid (a kép bal oldalán látható, piros színű) tetszik a legjobban, mert amilyen egyszerűnek tűnik, annyira jól leköti a kutyust, órákig el tudnak vele játszani.
Az üzletben is volt egy norvég társaság két kutyával, akik Andinál veszik a Hurtta termékeket, ami nálunk olcsóbb, mint náluk. Észrevettem, hogy az egyik elkezdi nyalogatni, szagolgatni az állvány alatt levő Pyramidot, ezért odamentem és elkezdtem rázogatni, hogy kissé rávezessem a dologra. Leraktam a szőnyeg közepére, kicsit megütögettem, lökdöstem, majd hagytam, hogy rájöjjön a dolog lényegére. Andi töltött még bele kaját és pár pillanat alatt mindkét kutyus odavolt érte - a norvégok vettek is belőle egyet.. Amúgy a  kutyusnak úgy 10 perc játék után  boldogan járt az addig maga alá húzott farka, láthatóan felélénkült.


Már csak egy hét és nálam lesz Chili.. hihetetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése