2011. április 29., péntek

Bogyó régi életének utolsó napjai...

Jópár e-mail váltás után, az utolsó pillanatban kiderült, hogy akkor mégis marad az eredeti terv, szombaton hozhatom haza Chilit. Mivel úgy beszéltük meg a kiképzőkkel, hogy az első 1-2 hétben Bogyónak nem kéne itt lennie, hogy Chilinek minél gyorsabb, gördülékenyebb legyen az átmenet. Így tegnap összepakoltam Bogyó plédjét, gyógyszereit, a diétás tápját, pórázt, utazó dobozát majd irány Miskolc. Megérkezésünkkor minden kutya nagyon örült nekünk, Bogyó is boldogan szaladgált az udvaron Sütikével. 
Süti
Jerry (spray-vel mevakították)
Buksi (gödörből lett kiszedve még kölyökként)
A családot az őrületbe kergettem a jóformán megállás nélkül sípoló hallókámmal, de sajnos Anyut kivéve a többiek nagyon rosszul artikulálnak, így ha beszélgetni akarunk, akkor muszáj a készülék kevéske "támogatása". De amikor csak tehettem kikapcsoltam.  Kicsit játszottam a kutyákkal, beszélgettem Anyuval, a hugival, majd vacsira gyártottam egy finom pizzát. Este még Anyuval átbeszéltük Bogyó gyógyszerezését, mire figyeljen, mikor vannak nagy fájdalmai. Bogyó érezhette, hogy valami változás van készülőben, mert egész nyugtalan volt, mindig oda feküdt ahol éppen ültem. Az este nyugodtan telt, kivéve talán azt, hogy Süti hajnalban kinézett magának, felugrott az ágyba és a mellkasom körül összekucorogva aludt. Nem szoktam kutyával aludni, ezt a csöpp kutyát is csak akkor éreztem meg, amikor a másik oldalamra akartam fordulni... másnap mi is csatlakoztunk ahhoz a több mint 2 milliárd emberhez, akik a királyi esküvőt követték. 
Bogyót azt hiszem nem kell bemutatni...
Indulás előtt kicsit "elbeszélgettem" Bogyóval, elmondtam neki, hogy mennyire szeretem és hogy, tudom milyen nehéz lesz neki 2 hétig nélkülem, utána ráadásul egy új kutya fogadja majd a lakásban...
Nehéz volt elhagyni, elbúcsúzni tőle, tudva, hogy milyen nagy változások lesznek az elkövetkezendő hetekben.
Este még elpakolgattam a lakásban, helyet csináltam a ketrecnek, összesepregettem, felmostam, egyszóval kissé kicsinosítottam a lakást a jövevény tiszteletére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése