2011. január 26., szerda

Első Bogyó - Chili találkozó

Túlvagyunk az első Bogyó - Chili találkozón, mely meglepően jól sikerült.

Éjszaka esett a hó, nagy fehérségre ébredtünk, szerencsére Bogyi jó hangulatban kelt, ami az utóbbi időben nem volt gyakori. Azért a biztonság kedvéért úgy időzítettem a fájdalomcsillapító beadását, hogy a találkozón biztosan hasson. Az ELTE bejáratánál többen cigiztek, két hölgy rögtön kiszúrta Bogyót a boxban, és kitartóan elkezdték mustrálni a dobozka tartalmát a rácson keresztül.. majd megkérdezték, hogy macska vagy kutya van-e a dobozban..
A folyosó végén állva láttam Andit amint beszél egy nővel, közben egy férfi óriási kamerával a vállán veszi. Márta a háttérben állva figyelte a csoportot, aztán csak észrevett, és megkért, hogy maradjak ott amíg el nem mennek.. Márta ugyan mondta, a műsor nevét, de nem értettem. (Aztán nagy meglepetésemre kiderült, hogy az RTL Klub Fókusz műsorának stábja volt, riport itt.)

Ella is ott volt egy másik boxban, később megjött Viki az Apukájával és Plüsivel. Némi beszélgetés, Márta által Japánból hozott rágcsák (zöldmoszatba tekert puffasztott rizs, apró szárított halak, meg egyéb ismeretlen dolgok)  szemmel verése (bár a moszatost megkóstoltam, de szerintem nagyon tengeríze volt) után a kutyusok egymástól 1 méter távolságra felsorakoztak a folyosón, majd kivettem Bogyót a dobozból és pórázon vezetve elsétálnunk a kutyák előtt. Bogyó ügyet se vetett a közönségre, ha odahajolt hozzá valamelyik, békésen tűrte a szaglászást. Többször is végigmentünk a folyosón, majd valaki megfogta Bogyót, és én Chilivel is tettem egy kört. Vikiék elmentek, a végén csak mi maradtunk, a két kutyát "szabadon engedtük", de Bogyó a lábam közelében ült, néha elindult egy kis felfedezőútra... Vittem neki egy kis vizes tálkát, Bogyi odament inni, Chili ezt rögtön észrevette, és jóformán egyszerre akartak inni. Bogyi nem morgott, hagyta a dolgot. Ez az eset is arra világított rá, hogy jobban oda kell figyelnem arra, hogyha a két kutya egyszerre ér valahova, akkor  mindig az idősebbet, azaz Bogyót kell preferáljam.

A nap fénypontja egy nagyon édes, spontán közjáték volt: Chili kicsit unta magát, én az egyik széken ültem és Andiékkal beszélgettünk a 3 napos lakiteleki tábor részleteiről, Bogyi szagolgatott, amikor egyszer csak Chili felvette a Bogyó pórázát. Átlátva a szituációt odamentem hozzájuk és mondtam Chilinek, hogy gyere... nagyon poén volt. Chili néha kiejtette a szájából, de újra felvetettem vele, na így szaladtunk úgy a folyosó közepéig, majd vissza. Úgy láttam, hogy a lányok dőltek a röhögéstől, Bogyó meg nagyon aranyos volt, hagyta, hogy Chili vezesse.

Nagyjából megbeszéltük a tábort is, ez tulajdonképpen arról szól, hogy a hangok jelzését összekötjük velem. Elég intenzív, melós 3 nap lesz, ahol az ébresztéstől kezdve elég sok mindent átveszünk.

Tulajdonképpen mindenki elégedett volt a mai teljesítménnyel, de a neheze még hátravan, azaz amikor Chili jön hozzánk. A kilátások biztatóak, remélem ugyanilyen kellemesen fogok csalódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése